Eşimin ilk evliliğinden olan kızı bizimle kalmak istiyor, ben istemiyorum. Nasıl aşacağım bunu?

Merhaba benim ilk evliliğim eşiminse ikinci evililiğiyim. Eşimin ilk evliliğinden bir kızı var 12 yaşında, çocuğu annesine benziyor aynı doğal olarak antipatim var. Birde benim çocuğum yok resmen eşimi o kızla paylaşmak istemiyorum. Elimde değil boşanma aşamasına geldim kızı bizle kalmak istediği için. Aynı durumda olanlar lütfen nasıl aştınız anlatın..
Eşimin ilk evliliğinden olan kızı bizimle kalmak istiyor, ben istemiyorum. Nasıl aşacağım bunu?
Cevapla