2,5 yaşında kızımız var ama eşim kızla pek ilgilenmiyor. Boşanmak doğrusu mu?

Kıza asla Sabri yok. Konuşması bile çok kaba. Hiç idare etmiyor kızı ama sürekli 'Her şeye ağlıyor.' diyor. Çocukla oyun bile oynamak istemiyor.

Misal, bahçede 'Hadi babası, kaydıraktan çıkart.' dedim. 'Off, nereden çıkartayım şimdi, çıkabiliyor ya.' dedi. Yani önceden ilgilenirdi ama artık hiç ilgilenmiyor.

Kapalıydım, açıldım; bana bu yüzden tavırlı, dedi. Ama önceden de zorla oynatırdım, yine de bir şekilde iyi ilgilenirdi.

Bilmiyorum... Çocuk adına çok üzülmüyorum çünkü babasını çok seviyor. Ayrıca hiç eğitici konuşmuyor, hatta hiç konuşmuyor çocukla. Sürekli ben konuşuyorum.

Yani çok garip... Boşanmak en doğrusu olacak sanırım!

2,5 yaşında kızımız var ama eşim kızla pek ilgilenmiyor. Boşanmak doğrusu mu?
Cevapla