Kıza asla Sabri yok. Konuşması bile çok kaba. Hiç idare etmiyor kızı ama sürekli 'Her şeye ağlıyor.' diyor. Çocukla oyun bile oynamak istemiyor.
Misal, bahçede 'Hadi babası, kaydıraktan çıkart.' dedim. 'Off, nereden çıkartayım şimdi, çıkabiliyor ya.' dedi. Yani önceden ilgilenirdi ama artık hiç ilgilenmiyor.
Kapalıydım, açıldım; bana bu yüzden tavırlı, dedi. Ama önceden de zorla oynatırdım, yine de bir şekilde iyi ilgilenirdi.
Bilmiyorum... Çocuk adına çok üzülmüyorum çünkü babasını çok seviyor. Ayrıca hiç eğitici konuşmuyor, hatta hiç konuşmuyor çocukla. Sürekli ben konuşuyorum.
Yani çok garip... Boşanmak en doğrusu olacak sanırım!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer