Piskolozim bozuk, hem ayrilmak istiyorum hemde ayrilmak istemiyorum cagresiz kaldim, bu durumda ne yapmaliyim?

Merhaba, ben bir senedir evliyim 20 yasindayim. Bosanmak istiyorum piskolojik sorunlarim var hep kavga ediyoruz. Ilk basta biseyim yoktu sonra hep kavga ede ede karimla anlasamaz oldum Şu an cagresizim. Bi yandan esimi istiyorum bir yandan piskolojimi bozdu ve bosanmak istiyorum. Bu durumda nasil ve yapmaliyim?

Piskolozim bozuk, hem ayrilmak istiyorum hemde ayrilmak istemiyorum cagresiz kaldim, bu durumda ne yapmaliyim?
Cevapla