7 yıldır başörtülüyüm, açıkçası artık içi boş ve manasız geliyor. Zaten baş kapamanin tarihi de çok eskilere dayanıyor arastiranlar anlayacaktır.
Zaten Allahın bu kadar "esitsiz" bir şey isteyeceğini düşünmüyorum
40 derece sıcakta her yerim kapalı ter dokuyorum, saçlarım kapalı tjm gün terliyor sivilce cikariyor dökülüyor ama erkekler sere serpe yani çok adil gelmiyor
Allah bunu istemiş olamaz muhtemelen Zaten birçok aklı başında din adamı- felsefeci vs kuranda ölçülü kapanma vardır diyor basortu diye bir şey yoktur diyor
Zaten Allahın bu kadar "esitsiz" bir şey isteyeceğini düşünmüyorum
40 derece sıcakta her yerim kapalı ter dokuyorum, saçlarım kapalı tjm gün terliyor sivilce cikariyor dökülüyor ama erkekler sere serpe yani çok adil gelmiyor
Allah bunu istemiş olamaz muhtemelen Zaten birçok aklı başında din adamı- felsefeci vs kuranda ölçülü kapanma vardır diyor basortu diye bir şey yoktur diyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer