Basortuluyum ama çıkarmak istiyorum, ne yapabilirim?

7 yıldır başörtülüyüm, açıkçası artık içi boş ve manasız geliyor. Zaten baş kapamanin tarihi de çok eskilere dayanıyor arastiranlar anlayacaktır.
Zaten Allahın bu kadar "esitsiz" bir şey isteyeceğini düşünmüyorum
40 derece sıcakta her yerim kapalı ter dokuyorum, saçlarım kapalı tjm gün terliyor sivilce cikariyor dökülüyor ama erkekler sere serpe yani çok adil gelmiyor
Allah bunu istemiş olamaz muhtemelen Zaten birçok aklı başında din adamı- felsefeci vs kuranda ölçülü kapanma vardır diyor basortu diye bir şey yoktur diyor
Basortuluyum ama çıkarmak istiyorum, ne yapabilirim?
Cevapla