Erkekler tarafındanız güzel bulunan bir kızım ama flörtüm (bana çok aşık gibi) bana çok güzel olmadığımı söyledi?

Hatta beni ilk gördüğünde ne çirkin kız demiş duygusu olduğu için gözüne çok güzel geliyormuşum ama normalde standart güzellikteymişim
Güncellemeler
+1 yıl
Bilmiyorum söyledikleri beni üzdü galiba
Erkekler tarafındanız güzel bulunan bir kızım ama flörtüm (bana çok aşık gibi) bana çok güzel olmadığımı söyledi?
Cevapla