Bir erkek bana hoş kızsın dedi. Güzel olmadığımı düşünüp üzülmeli miyim?

hoşsun veya tatlısın dediklerinde güzel olmadığımı düşünüyorum. niye çok güzelsin değil de çok tatlısın veya hoşsun derler ki.

Bir erkek bana hoş kızsın dedi. Güzel olmadığımı düşünüp üzülmeli miyim?
Cevapla