Kayınvalidem vefat etti onun hatırı için eşime katlanıyordum artık ayrılmak istiyorum nasıl söylerim?

Ben eşimden daha ziyade kayınvalidemi severdim desem yeridir eşimle severek evlendik ama çok problemli birisi çok fazla duygusal alıngan falan ama kayınvalidemi tanıdıktan sonra bir nevi onun hatırına katlandım desem yeridir 3 yaşında babasız kaldığı için zorlu bir çocukluk geçirmiş kayınvalidem onu çok zor büyütmüş şimdi kaynana vefat etti artık eşime daha fazla katlanmak istemiyorum 4 yaşında bir kızım var Onu da alıp ayrı bir hayat kurmak istiyorum ayrılmak istediğimi ona nasıl söylemeliyim

Kayınvalidem vefat etti onun hatırı için eşime katlanıyordum artık ayrılmak istiyorum nasıl söylerim?
Cevapla