Herkes birilerini öneriyor, Yanlızlığı seviyorum ama bazen de deli gibi sevilesim geliyor neden böyle oluyor?

Bi. El atında kalkalım gençler Kaçamak ilişkilere yatkın biri değilim pek, ancak kimseye pek şans vermiyorum, arkadaşlıktan öte bi geçiş yapamıyorum benim istediklerim de benim gibi yapıyor, arada dengeyi tutturamıyoruz, seçici biriyim kabul ama bazen böyle bi sevgilim olsun falan istiyorum ama sonra yapamazmışım gibi geliyor bi de o kalp ritmini attıran yok gibi ya kadrolu bekarlar grubundayım arkadaşlar napıcam böyle?
Herkes birilerini öneriyor, Yanlızlığı seviyorum ama bazen de deli gibi sevilesim geliyor neden böyle oluyor?
Cevapla