Sevgiye ve ilgiye aç biri olduğum için her "selam." yazana veya ilgi verene aşık oluyorum. normal mi, ne yapacağım?

sevgiye ve ilgiye çok açım. her ilgi verene aşık oluyorum. normal mi?
Sevgiye ve ilgiye aç biri olduğum için her "selam." yazana veya ilgi verene aşık oluyorum. normal mi, ne yapacağım?
Cevapla