Sevgiye aç olduğum için her önüme gelene aşık oluyorum! Yaptığım şey yanlış mı?

O kadar çok sevgiye açım ki.. kavgalı ve sevgisiz bir ailede büyüdüm, hiç sevilmedim. O kadar sevgiye aç kaldım ki, her önüme gelene aşık oluyorum. Belki aşık olmuyorumdur, aşk o kadar basit değildir ama beni sevsin diye hemen teklifini kabul ediyorum ya da teklifte bulunuyorum. En ufak bir sevgi gösterse takıntı yapıyorum ve kolay kolay vazgeçemiyorum. O başka birisiyle sevgili olunca da ”Nasıl bu kadar kolay vazgeçiyor, ben niye hâlâ onu seviyorum” diye diye içim içimi yiyor. Hayır normal olan onlar zaten, niye geçmişe takılıp kalsınlar ki? Ama işte ben sırf bir gram mutluluk var diye geçmişe takılıp hep aynı kişileri hatırlıyorum... Bilmiyorum yaa çok kafam karışık. Yaptığım şeyler yanlış mı?

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgiye aç olduğum için her önüme gelene aşık oluyorum! Yaptığım şey yanlış mı?
Cevapla