3 yıldır aşkından ölüp bittiğim birisi vardı çocuk bana yüz vermiyordu her gece onun için ağlar dua ederdim çocuk yakasını bırakmam için nişanlıyım demşti hatta engelliyordu ben hâla ara ara rahatsız ediyordum aradan 2 yıl geçti ve benimle konuşmaya başladı nişanlı olmadığını vs söyledi benimle buluşmak istedi bana çok iyi davranıyrodu
O an ondan soğudum mesajlarına saatler sonra bakmaya başlamıştım buluşmamıştım
1 yıl sonra da hayatıma tekrar bir erkek girdi ilişki içinde her şey güzeldi ama ben ayrılmak istiyordum sürekli ayrılınca geri ben onun peşinden koşmaya başladım bu çocuğu da sevmiyorum ama herkesi takıntı yapıyorum nasıl vazgeçerim bu huyumdan
O an ondan soğudum mesajlarına saatler sonra bakmaya başlamıştım buluşmamıştım
1 yıl sonra da hayatıma tekrar bir erkek girdi ilişki içinde her şey güzeldi ama ben ayrılmak istiyordum sürekli ayrılınca geri ben onun peşinden koşmaya başladım bu çocuğu da sevmiyorum ama herkesi takıntı yapıyorum nasıl vazgeçerim bu huyumdan
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer