İnsanları çok fazla takıntı haline getiriyorum ve bunu da aşk sanıyorum neden?

3 yıldır aşkından ölüp bittiğim birisi vardı çocuk bana yüz vermiyordu her gece onun için ağlar dua ederdim çocuk yakasını bırakmam için nişanlıyım demşti hatta engelliyordu ben hâla ara ara rahatsız ediyordum aradan 2 yıl geçti ve benimle konuşmaya başladı nişanlı olmadığını vs söyledi benimle buluşmak istedi bana çok iyi davranıyrodu
O an ondan soğudum mesajlarına saatler sonra bakmaya başlamıştım buluşmamıştım
1 yıl sonra da hayatıma tekrar bir erkek girdi ilişki içinde her şey güzeldi ama ben ayrılmak istiyordum sürekli ayrılınca geri ben onun peşinden koşmaya başladım bu çocuğu da sevmiyorum ama herkesi takıntı yapıyorum nasıl vazgeçerim bu huyumdan
İnsanları çok fazla takıntı haline getiriyorum ve bunu da aşk sanıyorum neden?
Cevapla