Birine aşık olduğumda aşırı takıntılı ve bağımlı oluyorum neden bu kadar saçma sapanım?

birine aşıktım 6 yıl boyunca devam etti. sonra ona hissim kalmadı. başka birine çok fena aşık oldum ve ona bağımlı gibiyik ama o beni sevmiyo. başkasını düşünemiyorum başkasıyla konuşmak onu aldatmak gibi. o beni sevsin diye kendimi değiştirmeye çalışıyorum iyice nefret ediyorum ama. niye böyle saçma bi durumda kalıyorum her seferinde bilmiyorum, nasıl aşarım bu durumu
Birine aşık olduğumda aşırı takıntılı ve bağımlı oluyorum neden bu kadar saçma sapanım?
Cevapla