Ben niye sürekli birilerine aşık oluyorum? Nasıl bu huyumdan vazgeçebilirim? Ama bazen aşık olduğumda takıntılı derecede oluyor?

Ben nasıl birine takıntılı derecede aşık olmayı bırakırım ve sürekli birinden hoşlanmayı bırakırım?
Ben niye sürekli birilerine aşık oluyorum? Nasıl bu huyumdan vazgeçebilirim? Ama bazen aşık olduğumda takıntılı derecede oluyor?
Cevapla