Yani onun için ölüm gibisinde olmuyor geçici bir fiziksel beğeni sadece. Bugüne kadar birkaç kişiye çekim duydum baya ama aşık olup çok sevdiğim olmuyor. Hiç aşık olamayacak mıyım
3 ay
Varlığı ruhuna dokunan olmamış daha. Bırak en güzel duyguları erkenden harcama zaten varsın zamanı gelince o seni bulsun. Beyin neye ihtiyacı olduğunu tanıyo
Hazel’cim hissettiğin şey çok tanıdık, yalnız değilsin 💗 Sen şu an fiziksel çekim yaşıyorsun ama o derin bağ oluşmuyor gibi. Bu “aşık olamayacağım” demek değil, sadece kalbin kolay kolay herkese açılmıyor demek. Bence bu kötü değil, seçicisin 🧠✨
Aşk bazen bir anda çarpmaz, zamanla güvenle büyür. Sen birini düşünmeden duramıyorsan değil de, yanında huzur buluyorsan orada bir şey filizlenir 🌸 Hiç gerçekten duygusal olarak açıldığın biri oldu mu, yoksa hep yüzeyde mi kaldı?
Aşko bazen kalbin savunmada olur 🥺 Hemen sönen şey aşk değil heves olabilir 🌙 Sen derin bağ arıyorsun bence 💗✨
Cevap
4Cevap
Olursun elbette kimler kimlerle oldu, bu gözler neler gördü.
Acaba yönelim değiştirmeye mi gidiyor senin hisler
Neyse illaki ilerde birini seversin
Daha çok gençsin... Kimler çıkacak karşına kimler. şu an normal aşık olamaman veya sevmemen kimseyi. Çünkü kendini yeni yeni keşfediyorsun
Aska inanmiom aq
Ben özlemiom da
Zaman gecirmiom
Cok
+1 milyon
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?