Kimseye aşık olamıyorum beğeniyorm ama geçiyor onu düşünüp durmasım gelmiyor neden böyle nasıl aşık oluyonyz aq?

Yani onun için ölüm gibisinde olmuyor geçici bir fiziksel beğeni sadece. Bugüne kadar birkaç kişiye çekim duydum baya ama aşık olup çok sevdiğim olmuyor. Hiç aşık olamayacak mıyım
Kimseye aşık olamıyorum beğeniyorm ama geçiyor onu düşünüp durmasım gelmiyor neden böyle nasıl aşık oluyonyz aq?
Cevapla