Kişilik & Karakter Kimseye aşık değilim ama aşık olmuş gibi hissediyorum neden böyleyim? Angell20 Takip Et Yoda Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Hani aşıkken olan heyecanlanma var ya onu hissediyorum ama valla kimseye aşık felan değilimm Güncellemeler1 yıl Cidden çok duygularım karışıkk neden böyleyimmmm Kimseye aşık değilim ama aşık olmuş gibi hissediyorum neden böyleyim? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. mutsuzluktandır 0 0 Yorumla
CaptainVenture Takip Et Master Yaş: 38 , eic 97% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Belkide o duyguyu yaşamayı ciddi manada merak ediyorsun o yüzden 1 0 Yorumla
GodOfWarAres Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Kendine aşık olmuşsundur 0 2 Yorumla Angell20 1 yıl Bazen oluyor öyle Yorumla GodOfWarAres 1 yıl Olur olur Yorumla
Ahhhayat Takip Et Xper 5 Yaş: 21 , eic 100% 1 yıl Çünkü enerjik ve aşk dolusun benim gibi😅😅😅 0 1 Yorumla Angell20 1 yıl Tam isabet🥲 Yorumla
CappuccinoGibiyiim Takip Et Master Yaş: 32 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 13,7b cevap paylaştı. Vücut aşık olmak istiyor demek ki 0 0 Yorumla
TheMedeni Takip Et Master Yaş: 41 , eic 83% 1 yıl Çünkü aşka aşıksın 0 1 Yorumla Angell20 1 yıl Galiba.. Yorumla
DOBRAVEGUVENİLİR Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 68% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Ne güzel iste 0 3 Yorumla Angell20 1 yıl Hmm tabi Yorumla DOBRAVEGUVENİLİR 1 yıl Ben de oyleyim içim kıpır kıpır ama kimseye aşık değil 😃 Yorumla Angell20 1 yıl Aynenn öyleyimm Yorumla
KaranlıkKarmaşa Takip Et Xper 5 Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Ne zamandır? 0 6 Yorumla Angell20 1 yıl Son 2 haftadır galibaa Yorumla KaranlıkKarmaşa 1 yıl O an özel bir durum oldu mu bunu hissettirecek? Yorumla Angell20 1 yıl Yok yaa Yorumla KaranlıkKarmaşa 1 yıl İlla bir şey olmuştur. Hayatına derinden bak. Durduk yere olmaz bunlar. Yorumla Angell20 1 yıl Yok bişey olmadı boş ver Yorumla KaranlıkKarmaşa 1 yıl Benim yapabileceğim bir şey yok zaten. İyi kal. Yorumla
ilham10dada Takip Et Xper 5 Yaş: 22 1 yıl Bilmiyorum ama göğüslerin fena değil 0 1 Yorumla Angell20 1 yıl Alakasız. Sende diş fırçasına benziyosun Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
mutsuzluktandır
Belkide o duyguyu yaşamayı ciddi manada merak ediyorsun o yüzden
Kendine aşık olmuşsundur
Bazen oluyor öyle
Olur olur
Çünkü enerjik ve aşk dolusun benim gibi😅😅😅
Tam isabet🥲
O ara, sıra, bende de oluyor. 😂
Bende öyleym
Vücut aşık olmak istiyor demek ki
Aşka ihtiyacın olduğu için böyle hissediyorsun
Çünkü aşka aşıksın
Galiba..
Ne güzel iste
Hmm tabi
Ben de oyleyim içim kıpır kıpır ama kimseye aşık değil 😃
Aynenn öyleyimm
Ne zamandır?
Son 2 haftadır galibaa
O an özel bir durum oldu mu bunu hissettirecek?
Yok yaa
İlla bir şey olmuştur. Hayatına derinden bak. Durduk yere olmaz bunlar.
Yok bişey olmadı boş ver
Benim yapabileceğim bir şey yok zaten. İyi kal.
Bilmiyorum ama göğüslerin fena değil
Alakasız. Sende diş fırçasına benziyosun