Kimseye aşık değilim ama aşık olmuş gibi hissediyorum neden böyleyim?

Hani aşıkken olan heyecanlanma var ya onu hissediyorum ama valla kimseye aşık felan değilimm
Güncellemeler
1 yıl
Cidden çok duygularım karışıkk neden böyleyimmmm
Kimseye aşık değilim ama aşık olmuş gibi hissediyorum neden böyleyim?
Cevapla