Birini sevince çok seviyorum, bağlanınca kolay bağlanıyorum. Nedir bu dert? Var mı çözümü?

Mesela burada karakter zayıflığı olan ama iyi sohbet ettiğim biri ile max 3 gün konuştuk sonra veda edip gitti ama ben konuşmak sohbet etmek istiyorum o kişiyle şu an. Neden böyleyim 😭 Acaba sadece biriyle güzel vakit geçirme ihtiyacım mı var? Ne dersiniz?
Birini sevince çok seviyorum, bağlanınca kolay bağlanıyorum. Nedir bu dert? Var mı çözümü?
Cevapla