Birileri hayatıma girince hemen bağlanıyorum. Bu neden boyle? Terkedilince de uzuluyırum?

Ne yapcam ben ya? Neden bunu herkes gibi normalleştiremedim. Ruhum kaşarlaşmadı da ondan mı..
Birileri hayatıma girince hemen bağlanıyorum. Bu neden boyle? Terkedilince de uzuluyırum?
Cevapla