İnsanlar aşırı bağlanıyorum nasıl düzelir bu durum?

Mezuna kaldım 12yi tekrar okuyorum ama gene olsa hakkım gene okurum liseden arkadaşlarmdan öğretmenler den ayrılmak istemiyorum yani kurulu düzenim var bozulsun istemiyorum hocalar yüzümüze söylüyor bizim için biri gider biri gelir diyor ama ben böyle düşünmüyorm onlara bağlandım bir kere aile gibi oldular üniversite kazanıp gidersem biliyorum daha güzel hayatım olucsk yeni insanlar falan ama ben genede o ortamdan kopmak istemiyorm hiç bir yerde o ortamı bulamam gibi geliyor o kadar düşmanım olduğu halde o ortamda... Nasıl düzelir bu durum
İnsanlar aşırı bağlanıyorum nasıl düzelir bu durum?
Cevapla