İnsanlara çok çabuk bağlanıyorum bu kısır döngüden nasıl kurtulucam?

Sevilmek istiyorum, biri benimle ilgilensin istiyorum. İnsanlar çok kötü çok fazla üzülüyorum her gelen insan yeni yara açıyor ve ben bir dahakine diyorum bu kadar bağlanıp sevmicem bir çok tecrübe ediniyorum her şeyin de farkındayım ama bile bile ateşe atlıyorum yine bağlanıyorum çok anlam yüklüyorum ve yine üzülüyorum bu kısır döngüden nasıl kurtulucam?
İnsanlara çok çabuk bağlanıyorum bu kısır döngüden nasıl kurtulucam?
Cevapla