Hayatıma aldığım herkese çok çabuk bağlanıyorum, bunu nasıl engelleyebilirim?

Buna sebep olan bir çok şey oluyor en son da erkek arkadaşımdan ayrıldım onunla ayrılmam daha doğru bir şeydi ancak hayatıma aldığım çoğu kişiyi hayatımın tam ortasına koyuyorum sonrasında çıkardığımda kendimi berbat hissediyorum kendimde olmuyorum hayatıma odaklanamıyorum gerekirse bir uzmandan yardım almak istiyorum.

Hayatıma aldığım herkese çok çabuk bağlanıyorum, bunu nasıl engelleyebilirim?
Cevapla