Fazla bağlandım sanırım. Bu aşırı bağlanmayı nasıl normal bir bağlanmaya çevirebilirim?

Kimseyi kaybetmekten bu derece korkmamıştım ama erkek arkadaşımla ilişkim bir gün bitecek diye çok korkuyorum. Onu aklımda çıkaramıyorum. Bir de uzaktayız ya şimdi birbirimizden, belki ondan da biraz abartıyor olabilirim. Bu derece bağlanmış olmak beni korkutmaya başladı.

Sanki onun yanında hissettiklerimi bir daha kimseyle hissedemezmişim gibi. Bu aşırı bağlanmayı nasıl normal bir bağlanmaya çevirebilirim? Bu mümkün mü?
Fazla bağlandım sanırım. Bu aşırı bağlanmayı nasıl normal bir bağlanmaya çevirebilirim?
Cevapla