Bağlanma konusunda sorunlar yaşıyorum ne yapmam lazım bağlanmamak için?

Arkadaşlar bu dediğim garip gelebilir ama çok hızlı bağlanıyorum sanırım ben. Ya bu konuda napıcam bilmiyorum iki tane erkek arkadaşım var (normal arkadaş sevgili değil.) ve sadece bugün konuştuk yeni arkadaş edindim daha bugün oldu ve şimdi de dakika başı onlarla konuşmak istiyorum, hayır aşık değilim ama bağlanmış olabilirim çünkü aşırı darlıyorum galiba sorun bende bu konuda bundan önce 1 haftalık bir ilişki yaptım ve ondan sonra durum böyle bunun için ne yapabilirim lütfen yardımcı olun. Bunu sadece arkadaş olarak düşünmeyin normal kendi ilişkilerim olursa diye de soruyorum ve bu hiç normal değil..

Bağlanma konusunda sorunlar yaşıyorum ne yapmam lazım bağlanmamak için?
Cevapla