Güvendiğim ve sevdiğim insanlara bağlanıyorum. Benim doğam böyle biraz. Kötü bir şey mi yapıyorum?

Şu ana kadar bağlandıklarım arasına yüzümü kara çıkaran olmadı. Ve hepsi de beni önemsiyor en azından. Yani zaafım bağlanmak diyebilirim çabuk sevdiğim birine bağlanıyorum nerden olursa olsun ve kim olursa olsun. Benim doğam böyle galiba ama kötü bir şey mi yapıyorum? Sanırım karşıma çıkan kötü birine de bağlansam bu kez zaafımı kullanıp istediği her şeyi yaptırabilir diye düşünüyorum ki çok şükür Allah'a kötü biri çıkmadı karşıma. Ama bana göre de insanların çoğu kötü. Her neyse insanların çoğunu geçelim de kötü bir şey mi yapıyorum insanlara bağlanarak? Ama şu ana kadar bu zaafım suistimal edilmedi bunu da göz önünde bulundurun.
Güncellemeler
+1 yıl
ulan kimseyi asla bırakmam diyen kişi beni az önce engelledi Milliyetçiyim diye vay anasını insanlar çok nankör ya.
Güncellemeler
+1 yıl
Gerçi insandan neyi beklersin ki anasını satiyim. Nankörlük insanların kanında var.
Güvendiğim ve sevdiğim insanlara bağlanıyorum. Benim doğam böyle biraz. Kötü bir şey mi yapıyorum?
Cevapla