Ne yapmalıyım arkadaşlar kafam çok karışık evlenmeli miyim nişanlım neden böyle yapıyor?

30 ekimde nişanlımla düğünümüz vardı ama çok sorunlar yaşadık 2 ay içerisinde ailesinin apartmanında oturmak istedi ben istemedim o günden sonra her şey bozuldu ailesi aramaz sormaz ilgisiz insanlar nişanlım sürekli düğünü iptal edicem ayrıldık diyor ailesine sonra vazgeçiyor iptal etmedim diyor dengem şaştı ve o kadar değişti ki eskiden böyle değildi o kadar kırıcı cümleler kullanıyor ki her şeye öfke kısuyor yaptıktan sonra da pişman olup affet diyor günlerce ağlıyorum kalbimi canımı çok acıttı benim bana kapım her zaman açık gidebilirsin hayatımı s’ktin zamanında evliliğe zorlamıştım senin zorunla oldu keşke yapmasaydım ve küfürleri de cabası bunun karşılığında ona ağır sözler kullanmıyorum her kavgada ayrılalım noktasına geliyor bana kapıyı gösteriyor canımı çok acıtıyor dün gece pişman olmuş Aradı mesajlar attı cevap vermedim işte özür dilerim affet beni seni çok kırdım ben senşnle evlenmek istiyorum kaçmıcM sabah mesaj atmış çok üzgünüm lütfen affet beni diye beni hep kırıp üzüyor iki hafta öncede benden ayrıldı iptal edicem dedi her şeyi sonra ertesi gün affet dedi şimdi yine aynı olaylar size yemin ediyorum o hayatımı şey yaptın diyor ama asıl benim hayatımı mahvetti ben onu sevdim fedakarlıklar yaptım hatalarına sözlerine üzülsem de ayrılmadım onardım ama o yıkıcı ayrılıyor affet dşyor kalbimi aşırı kırıyor daha çok incitici şeyler söyledi defol git falan dedi istemiyordu evlenmek şimdi de evlenmek istiyorum seninle diyor affet diyor sürekli gel gitli bana diyor sen eskiden evlenmeyi istiyordun şimd yanaşmıyorsun iptal etme diye gelmiyorsun hazırlık yapmaya çünkü soğuttu beni dedm onada gel gitli olman kalbimi kırman beni ittti dedim ve zorlamayacağım artık seni dedim işte ben sensiz yapamam falan dedi hala cevap vermedim bu arada başından beri evlenmek istemiyordu ne olduysa dün cevap vermedim seninle evlenmek istiyorum kaçmıcam artık yazmış ne oldu da yani gideceğimi anladı belkide artık hastalandım üzüntüden Şimdide annesi merhaba yazmış ne alakaysa bize gelmek isteyecek sanırım dün geceden beri cevap vermedim nişanlıma demin aradı bidaha

Ne yapmalıyım arkadaşlar kafam çok karışık evlenmeli miyim nişanlım neden böyle yapıyor?
Cevapla