4.5 aylık ilişkimizde birbirimizin ilkiydik ihanetlerde oldu ama iyi ayrıldık beni ne arkadaş ne de bi sevgili gibi gördüğünü söyl?

Herseyi anlatsam roman çıkar birbirimize zarar verdiğimiz kadar iyide geldik. Benden gitmiyor da kalmiyorda ikimizde mental olarak çöktük ama onu kaybettim zaten duygusal bi boşluğa geldim ve onu aldatmış kadar oldum tamda aldatma sayılmaz ama ona göre aldatma ama oda eski sevgilisini unutamamıştı ben unuturmuş oldum başlarda. Sonra benim davranışlarım onun dengesizliği.. asla aldatan birisi değilimdir normalde sadık birisiyim ama neden yaptım bilmiyorum eski sevgilisi yüzünden oda bana cok zarar verdi bana karşı hissi kalmadığını söylüyor soğuk davranıyor falan ama hayatından beni çıkarmadı numaramı da silmedi engel de yok ne zaman ihtiyacın olursa yanındayım diyor bana kırgın biliyorum onu geri kazanmak istiyorum yardım edin.

4.5 aylık ilişkimizde birbirimizin ilkiydik ihanetlerde oldu ama iyi ayrıldık beni ne arkadaş ne de bi sevgili gibi gördüğünü söyl?
Cevapla