2 yıllık ilişkimiz 2 aylık arkadaşları için bitti, hiç sevmedi mi beni?

Merhaba normalde buraya yazmam ama şu an içimle savaş halindeyim kafamdaki sorulara cevap bulmak istiyorum uzak mesafeli bir ilişkim vardı 2 yıllık ben kimseyi bu kadar sevmedim onunda öyle olduğunu düşünüyordum ama Üniyi kazandı zaten uzak mesafedeydi bu kez aramızda aşılamaz mesafeler oldu en kötü anında yanındaydım arkadaşları yoktu ben vardım onlar yok diye üzülürken ben teselli ettim sonra arkadaşları oldu her gece dışarı çıkmaya başladı çıksın lafım yok ama bana 30 40 dk sonra yazıyordu wp de bile aramızda mesafe vardı sonra ben bunu dile getirdim bu kadar ayırabiliyorum dedi ama arkadaşlarıyla her zaman seven insan ayırmaz mi sonra ben baktığımı söyledim kendine iyi bak dedim oda hiç üstelemeden kendine iyi bak dedi hiç sevmemiş mi beni ne kadar kötü kalpli insanlar var
2 yıllık ilişkimiz 2 aylık arkadaşları için bitti, hiç sevmedi mi beni?
Cevapla