6-7 Aylık Bir İlişkimiz Vardı Yanlış Anlaşılmadan Ötürü Kız Arkadaşım Benden Ayrıldı O Günden İtibaren Sürekli İrtibat Halindeyiz?

Çok farklı bir durum yaşıyoruz sürekli gidip geliyor bizden olur diyor ama şunu şunu şunu yapman lazım diyor kaldım öyle ortada tecrübeli isimlerden bana yardım etmesini bekliyorum geceleyin beni ara diye mesaj atıyor bazen bazen sürekli her akşam konuşuyoruz ben ona sürekli yakınlaşmaya başlıyorum ama o hiç eskisi gibi olmuyor bir soğukluk var gibi onda da öyle düşünüyorum yengeç burcu kendisi kendimi kullanılmış gibi hissediyorum para felan vermiyorum ama sürekli kendimi cepte hissediyorum sanki o birini bekliyor olmazsa ben gelirim gibi kaldım öyle yalnız başıma kimseye atmayacağı fotoğrafları bana atıyor ve Ayrıldığımızda bir hafta iki hafta sonra buluştuğumuzda ben bütün sohbetleri fotograflarimizi silmiştim o da bana sildigini söyledi ve telefonu elinden aldım sohbetlerimiz duruyor fotograflarz duruyor sadece ismim değişmişti şu an bayram hazırlığı nedeniyle yaptığı yemeklerden bana vermek istiyor daha doğrusu ben istedim o da tamam dedi veririm dedi ona seni seviyorum diyorum sürekli anlatıyorum ama bir türlü bana yaklaşmıyor yardımlarınızı bekliyorum

6-7 Aylık Bir İlişkimiz Vardı Yanlış Anlaşılmadan Ötürü Kız Arkadaşım Benden Ayrıldı O Günden İtibaren Sürekli İrtibat Halindeyiz?
Cevapla