Sevgilimle yaklaşık 3 senedir tanışıyoruz ve ayrılıp barıştığımız için de bu en son barışmada 6 aydır birlikteyiz?

Ablası veya annesi varken çok sık telefonda konuşmuyor benimle ablam yanımda diyip kapatıyor evde biliyorum ama sizce neden ablası yanındayken konuşmuyor sıklıkla benimle fikri olan var mı?
Sevgilimle yaklaşık 3 senedir tanışıyoruz ve ayrılıp barıştığımız için de bu en son barışmada 6 aydır birlikteyiz?
Cevapla