Boşanma aşamasında olan eski flört bana yazmaya başladı. Sizce bu işin sonu nereye gider?

Ben çapkın olduğunu duyduğum için ayrılmıştım kendisinden. Evlendi ama ilk evlendiği hafta bile pişman olduğunu söylemişti. Aynı iş yerindeydik o zaman. Şimdi ikimizin de tayini çıktı farklı yereldeyiz. Bana evlerini ayırdıktan bir ay sonra mesaj attı ben boşanıyorum , kesin bitti diye. Sizce beni yara bandı mı yapmaya çalışıyor? Yoksa beni unutamadı diye mi ayrılıyor? Çünkü evliyken de beni ki kere sahte hesaplardan sosyal medyadan ekledi durdu.

Boşanma aşamasında olan eski flört bana yazmaya başladı. Sizce bu işin sonu nereye gider?
Cevapla