Hayatında ben varken başkasıyla evlenen eski sevgilim bana yazmaya başladı. Bu yüzsüzlük değil mi?

Evlendiğinde çok ağlamıştım canım çok yanmıştı. İlişkimiz bitse de arada bir yazardı. Evlenince benim için bitti numarasını felan sildim. 1 2 yıl sonra felan telegramdan mesaj atmış merhaba diye yanıt bile vermedim görüldü attım sonra mesajları sildim. Sonra yazmadı ama fake hesaptan yazanlar oldu. Bu ne yüzsüzlük? Sen ben varken başka birini tercih edip evlenmişsin ne yüzsüzlükle yazıyorsun? Benden gelen körü bir cevabı bile hak etmiyor boşanmış bile olsa. Sizce pişman olmuş mudur yazdığına? Ve ne zırvalayacaktı acaba

Güncellemeler
+1 yıl
Sevgili değildik evlendiğinde başlık düzeltilmiş
Hayatında ben varken başkasıyla evlenen eski sevgilim bana yazmaya başladı. Bu yüzsüzlük değil mi?
Cevapla