Eski flört, boşanma aşamasında olduğunu neden haber verir?

Aslında çok beğeniyordum, gayette iy ilerliyorduk ama çok çapkın olduğunu duyunca bu beni de harcar korkusu ile flörtü ben bitirdim. Sonra işten dolayı resmi görüşmeler oldu derken adam evlendi. Aslında üzüldüm, kıskandım ama yüzüne hayırlı olsun, çok mutlu ol filan diye cool takıldım. 1 ay önce ayrılma kararı almış, süreç başlamış, boşanıyor. Ve dün durup dururken bana mesaj atıp bunu söyledi. Bana ayrılma sebebini anlatmak istiyormuş. Senle sohbet etmek bana çok iyi geliyordu , beni tatlı tatlı uyarıyordun filan diyor. Allahım sesli mesaj atar bir de nasıl tatlı sesi. Tabi işim var kızlarla buluşcam sonra görüşürüz tadında kısa kestim. İnşallah barışırsınız fevri davranma filan dedim ama aşırı merak ediyorum ne dicek. Atlamış gibi de olmak istemiyorum. Sizce bekleyelim mi tekrar yazar mı bana? Bir de boşluktan mı yazıyor sizce bu adam? Yoksa yarım kalmıştı tamamlayalım bu hikaye derdinde olabilir mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Yardım etmek isteyen yok mu
Güncellemeler
+1 yıl
Bir daha yazarsa cevap bile vermeyim bari, kendimi kötü hissettim.
Eski flört, boşanma aşamasında olduğunu neden haber verir?
Cevapla