Evliyim. Çocuğumuz olmuyor. Eşim ondan sonra ev benim yeğenlerime kalır diye ev almak istemiyor. Normal mi bu?

10 yıllık evliyiz. Çocuğumuz maalesef her yolu denememize rağmen olmuyor. Maddi durumumuz olmasına rağmen eşin ev almıyor. Ben ölünce o ölünce çocuğumuz olmadığı için ev benim yeğenlerime kalır diye almak istemiyor. Çalışan bir kadınım. Maddi olarak yanlız olsam da ev alırdım iyi kötü. Onun da işi var. Buna rağmen yaşlılığımızı garantiye almak için ev alma isteğimi başka yerlere çekiyor. Çocuğumuz olmadığını bu şekilde yüzüme vurup duruyor. Çok üzülüyorum. Dün sinir krizi geçirdim ve en ufak teselli etmedi. Saat kaç oldu hala eve gelmedi, haber bile vermedi. Normal mi tepkisi?

Evliyim. Çocuğumuz olmuyor. Eşim ondan sonra ev benim yeğenlerime kalır diye ev almak istemiyor. Normal mi bu?
Cevapla