Kaynanamla aynı evde yaşamak istemiyorum. Haksız mıyım?

Bencilce mi düşünüyorum kaynanam ile beraber yaşamak istemiyorum sevgilimle bu sene evlenicez ve kaynanam ile aynı evde yaşamak istemediğimi söyledim. Annesini sevdiğimi ama evimizde onla beraber yaşarsak rahat edemeyecegimi ve özel bir alanımız olmayacağını söyledim. O ise o yüzden evimizi iki katlı yapicam üst katı bizim olucak dedi ama ben rahat edemem her türlü biliyorm bana annem fazla mi geldi dedi tabikide fazla gelmedi ama haklı değil miyim sizce de bu konuda bencil biri olmak istemem fakat kocamla evimizde baş başa olmak isterdim

Kaynanamla aynı evde yaşamak istemiyorum. Haksız mıyım?
Cevapla