Kaynanamla aynı evde yaşamak istemiyorum?

arkadaslar biz 1 senelik evliyiz. Şuanda hamileyim. Kaynanam bize sormadan ev tutacağını ve birlikte yasayacağımızı söyledi. Resmen emrivaki yaptı. Hamileyim ve kavga çıkmasın diye bişey diyemiyorum. Bi ara aynı evde kalmak zorunda kaldık herşeye karısıyor. Sonra kendi rahat edemediğini söyleyip gitti şimdi de bunu yapıyor. Mobilyamıza kadar herşeyi kendi istediği gibi yapıcakmış. Ne yapmalıyım

Kaynanamla aynı evde yaşamak istemiyorum?
Cevapla