Eşim kendi evi varken ailesinde kalmak istiyor bende istemiyorum?

Sürekli bunu gündeme getiriyor bende diyirumki istemiyorum neymiş annesinin vertigosu tutmuş her zamanki hastalığı gidip yatacak yapacak bisey yokki ben bisey yapamam ki yok eli ayağı tutmasa tamam diyecem ama öyle bisey de yok sürekli ben benim ailemle ne yapsam benim ailemede yap diyor yapiyorumda bide kalabalıklar yemeğe de çağırıyorum gidiyoruzda ama ayrı takıntısı var istemediğim halde hala bu konuyu gündeme getirmekte ben sıkıldım artık konuşmuyorum oda konuşmuyor ben istemiyorum diyorum bana ben giderim kalırım o zaman diyor

Ayrica benim yardıma ihtiyacım olduğu zamanlarda annesi benim hic ilgilenmedi banamisin demedi surekli kaçacak yer aradı

Onunlada kalmadı ben tüp bebek tedavisi gördüm bebeklerini kaybettim beni bebekleriyle düşünmekle suçladı ben bu kadına niye gidiyim

Benim ailem o zamanlarda en çok yardım edenler oldu kendi annesi hiç yapmadı ama nedense bunları hiç görmüyor nedense

Ben bıktım artık ne yapabilirim

Eşim kendi evi varken ailesinde kalmak istiyor bende istemiyorum?
Cevapla