Ayrıldığım her sevgilimden sonra "keşke tanımasaymışım" diyorum, neden?

En son 6 aylık bir toksik ilişki yaşadım, kisa zaman içinde ilişkimiz aşırı toksikleşti ne o beni ne ben onu anlamaz oldum, birbirimizi çok üzdük yıprattık ve en sonunda da ayrıldık, ayrıldığım her sevgilimden sonra da bunu yaşıyorum keşke tanışmasaymışız diyorum bu dueum beni hayli üzüyor, çünkü kimselere güvenemez oldum. Artık bir eşim olsun ve "o iyi ki var iyi ki tanımışım" diyeyim, nerede hata yapıyorum ben? Sorun bende mi yoksa hayatıma giren insanlarda mı?

Ayrıldığım her sevgilimden sonra "keşke tanımasaymışım" diyorum, neden?
Cevapla