“Keşke seni hiç tanımasaydım” diyen eski sevgili aşk acısı çekiyor mudur?

Gecenin saat 3ünde mesaj atmış “keşke seni hiç tanımasaydım “ diye, ayrılalı 1 ay oldu, sizce aşk acısı çekiyormudur?

“Keşke seni hiç tanımasaydım” diyen eski sevgili aşk acısı çekiyor mudur?
Cevapla