Bazı kusurlar da hoş yaa:)
Onlar olmasa sempatiklik olmuyo sanki, bana göre...
Bazı kusurlar da hoş yaa:)
Onlar olmasa sempatiklik olmuyo sanki, bana göre...
"kusur" olarak gördüğüm şeyi sevmem. he siz burnu yamuktur, boyu kısadır ne bileyim bu tür "elinde olmayan" sebeplerden olan şeylere kusur diyorsanız bilemicem. ben görmem. insanın kendinde etki edebileceği ve kendinin şekillendirdiği şeyler kusur olarak adlandırabilir, bana göre böyledir. bir şeyinde kusur görüyorsam ve öyle kalmaya devam ediyorsa hayır sevmem. bütün olarak sevmeye devam edebilirim bir yere kadar ama hayır, kusur gördüğüm şeyi sevemem. sadece bunun bilinciyle yaşamaya devam ederim. insan kendini geliştirebilir bir canlı.
Cevap
3Cevap
Kusuru görmüyor bile insan
Evet.
kusurlarimiz bizi biz yapan seylerdir
Onlar olmasa tatsız olurdu hayat
herkes ayni olurdu o zaman
Hijyen onemli
Pislik demedimki.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?