Eşim ev kirasını ödediğini sürekli gözüme sokuyor. Yaptığı doğru mu?

Sadece ev kirasini oduyor. Ben herseyimi kendim karsiliyorum herseyi. Yük asla degilim, hic birzamanda esimden para istemedim. Ama het kavgamizda basima kalkiyor ev kirasini ben ödüyorum diye. Sizce dogru mu Bu? Altinlarimi satmak istedi Kabul etmedik altinlar Benim dedim. Ama Esim hep altinlar ortak diyor. Aileme anlatmadim hicbirseyi Ama sanirim artik uyandim.. Esim beni kullanmaya calisiyor?
Eşim ev kirasını ödediğini sürekli gözüme sokuyor. Yaptığı doğru mu?
Cevapla