Ev arkadaşım, "sen evden çalışıyorsun, benden daha fazla kira ve fatura ödemelisin" dedi. Kabul etmeli miyim?

Ev arkadaşım dışarda çalışıyor, sabah gidiyor akşam geliyor ama bu beni ilgilendirmez ki. Ben evden çalışıyor olabilirim ama baştan böyle anlaşmamıştık.
Ev arkadaşım, "sen evden çalışıyorsun, benden daha fazla kira ve fatura ödemelisin" dedi. Kabul etmeli miyim?
Cevapla