Aile & Toplum konusunda 845 cevap paylaştı. Şimdi spora gitmesin desek sağlık için de gerekli sana bileydası olur onunda fakat içki olayı olmaz hergün içkiye para verviyordur diye düşünüyorum bir kac kezdir sanırım ama şu var ben kadın çalıştırmam mecbur kalmışsam o kadın çalışıyor diye bırak içki almayı cay bile almam para birikilecekse herşeyden kısılacak ben tek başıma ayda 50 ila 60 biriktiriyorum çalışmıyorum da masraf sıfır hemen hemen 7 10 bin ile geciniyorum 3 milyonluk evde oturuyorum 1 milyonda biriktirdim arabam yok masraf olacak hiç bir şeye yanaşmıyorum kız arkadaş bile edinmiyorum oda masraf cıkarır cünkü 😂 birşeyler kısacaksa böyle kısılır misafir arkadaş evime getirmem yer içer masraf olur cimrilikle alakası yok bir gün evlenirsem ona harcarım elim kızını rezil etmek için evlenmiyoruz rahat etsin kız herkesin düşümcesi farklı siz iki kişi çalışıyorsunuz eşşek gibi eminim ayda 50 bin artıramazsınız
70 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yılÇok net olarak Erkek öder ama şimdi burada gaza gelme kesinlikle….
Evliliğinizin Huzurunu mutluluğunuzu merkeze alıp çözüm odaklı olmak gerekir…
Hayatın gerçeği şu ki Erkek Ekonomik olarak güçlü olmalı… ve sevdiğinin çocukları için para kazanır ilk aşamada Erkek zaten… içki gibi gereksiz harcamalarda çok eril değil…
Bu arada bana uymasa da … Almanya’da Alman çiftlerde her şey 50% 50% yemek hesabı bile 😅 bu hiç benlik değil… hatta düğün masrafları vesaire de öyle
Ama Türkiye’deki Arkadaşlarımın da biraz saçma bulduğu şu durum da çok sağlıklı değil açıkçası … Erkek Kadın çalışıyor düğün için tüm birikimini hatta daha abartılı düğün olsun diye borç çekip düğün yapıyor…. Ki elbette her şey gelinin istediği gibi olmalı … sonra tüm masrafları evliliğin Erkek, yemekleri vesaire Erkek yapıyor eşi de yoğun çalışıp kıyafet vesaire kendine özel birikip yapıp …. Ayrı gayrı takılmak normal değil bence….
Erkek kadından para istemez! Ama Evin Erkeği aura olarak her şeyin sahibidir! Her şeyi çocuğu sevdiği içindir, kendi saçma sapan şeyleri için değil …
Maddi olarak güçlü bir Erkekte zaten maddi kaygıları olmaz ama sevgi bağını. Güçlü olması açısından doğru bakışı açısını ister
10 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 447 cevap paylaştı. Evin kirasını kimin ödediği çok farketmez de ortadaki parayı tek başına yaşıyormuşcasına kişisel harcamalar yaparak evin yükünü tek kişiye yıkmak etik bir davranış değil üstelik lüksünden ödün vermiyorken hayat arkadaşına kemerleri sıkalım demesi de ayrıca gülünç. İmam gaz çıkarırsa cemaat altına kaçırırmış önce kendi lükslerinden ödün vermeli ki örnek olabilsin
03 Yorumla
Soran1 yılVermiyor hep mantıklı bir açıklaması var kendine göre hiç kabul etmez
- 1 yıl
Sizin de kendinize göre keyfi ihtiyaçlarınız ya da ihtiyaç olarak gördüğünüz şeyler vardır mutlaka gelirinizi eve vermekten ziyade kendiniz için de bir şeyler yapın ve bu ay kirayı kendisinin vermesi gerektiğini sizin de ihtiyacınız olan şeyleri almanız gerektiğini eşinize iletin kurmuş olduğunuz yuvanın maddi yükünü tek başınıza çekmeyeceğiniz gibi benzer lüks ihtiyaç uydurma metodunu kendi üstündeki etkisinide görmesinde fayda olacağını düşünüyorum
Soran1 yılEvet bunu uygularım mutlaka teşekkür ederim
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılBir an önce bu konuyu hallet derim, kira senin sorumluluğunda olmamalı. Hem açıkca karşıdaki kişi bukadar zevkine düşkün ise, seninde zevklerin olmalı, kimsenin laf edemeyeceği. Öncelikle kirayı yarı yarıda bölüşebilirsiniz. Ama evlilik şöyledir: Birşeyler ilk senelerde de değişmezse hep öyle kalır (tecrübeyle sabit). Ilk sene ise en uygun senedir, köklü bir düzen oturtturmak için.
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
93Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u 1 yılfark etmez ama erkek öder bence
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 410 cevap paylaştı. Sen baştacısın aslında da , baş tacı yapacak kişiyi yanlış seçmişsin.. Bazen sevdiklerimizi nasıl alıştırırsak öyle beklentileri olur.. Baştan buna bakmalısın acaba sen mi alıştırdın onu böyle yoksa kişiliğimi hep öyleydi.. Eğer sen alıştırdıysan yeni ders verme zamanı gelmiş ona güzel bir ders ver durumu değiştir.. Ama kişiliği öyleyse bu bir sorun düzeltmeyede çalışmak kendin yormaktan başka bir şey değil.. O ekonomik rahatlığınızı kendi yaşıyor oysa bunu ikiniz yaşamanız gerekir.. Para kendine harcayınca değil beraber harcayınca güzel..
41 Yorumla
Soran1 yıl🙏👏🏼
1 yılbana normal gelmedi. evet hayat ortaktır ama bu ortaklıkta herkesin payına hangi kısımlar düşüyor bunu düzenlemeliyiz. kadın-erkek ilişkisinde erkek veren taraf olmalıdır, alan-isteyen taraf değil... gelirleri ve giderleri kendisi düzene sokabilmelidir. kurulan yuvanın ayakta kalması ve devam etmesi için gerekli idareyi yapabilmelidir. kadın ise erkeğin iç dünyasını düzene sokar. somut örnekler verecek olursam erkeği katı ve metin bir maddeye; kadını ise akışkan, yumuşak bir maddeye benzetirdim. birbirini tamamlama böyle olur, ortaklaşa bölüşmek böyle olur. çünkü her iki tarafın bünyesi için en elverişli olan ortak bölüşme bu şekilde olur.
eşinin -imkanları dahilinde- böyle hareketler yapmaması lazım. elbette ihtiyaç halinde sen de kira ödeyebilirsin. ama bu konuda sen en son çare olmalısın40 YorumlaYani kirayı kimin ödediği bence de önemli değil ama sen kirayı ödüyorsan mesela o da evin diğer giderlerini karşılamalı mutfakmış faturalarmış vs. Bir şekilde ortak yaşama mümkün mertebe eşit destek veriyorsa neyi kimin ödediği önemli değil ama çoğunlukla masraflar sana yıkılıyorsa bu oturup konuşulması gereken bir şey
34 Yorumla
Soran1 yılGeri kalanları o hallediyor ama ne bileyim kira kadar da tutmuyor diğer ödemeler
- 1 yıl
Kira büyük bir pay tabii de mutfak da aslında büyük bir gider kalemi. Bizim kira seviyesinde bir mutfak masrafımız oluyor aylık. Gerçi biz 4 yetişkiniz siz 2 kişi sanırım o yüzden kira seviyesine ulaşmıyor olabilir tabii. Ama kira yüksek bir meblağ ise bence birlikte ödemeyi de teklif edebilirsin
Soran1 yıl@Anara__ diyicem benim ne masrafım var der
Aslında bu farketmez sonuçta evlilik bu sen kira ödersin o evin ihtiyaçlarını karşılar vs. Ama kendi lüksünden ödün vermemesi ve üstüne sana yüklenmesi normal değil mesela madem spor salonuna gidiyor ickisinden ödün verecek veya sanada o kadar bir bütçe ayırmak zorundaki ortak bir gideriniz olsun tek taraflı olmuyor maalesef üstelik sen çalışmak zorunda da değilsin bunu da bilmeli bence
23 Yorumla
Soran1 yılBana diyor ki sana en fazla bir sene bakarım sonra bakamam çalışmak zorundasın para konusunda karışmıyor gibi görünüyor ama ay sonu gelince bana bu kadar gönder çünkü ödemeler fazla diyor ödeme neye göre kime göre bende onun gibi her gün gidip kebap yemiyorum yani dolayısıyla beni ilgilendirmez demek istiyorum ama kredi kartını patlatacak bu sefer
Bende yeni evliyim balım. Eşim sigara üstüne sigara içer kafesinden eksik olmaz. Ailesi şehir dışında ona kalsa her hafta onlara gidicez e yolda masraf. Ama bana artık dikkat mi etsen harcamalarına diyo. Ki benim aldığımda ne işte. Oturma odamıza aksesuar mutfağa ekmeklik vs. Şahsıma da bişey yok. Çok fedakar olmayacaksın işte
11 Yorumla
Soran1 yılAynen öyle
Aile & Toplum konusunda 307 cevap paylaştı. selam.. sanırım bu aile kavramını henüz algılamamış sorumluluğunu bilmeyen bir bireyle yuva kurmuş şimdide var olan pişmanlık aşaması yaşıyorsun.. ne bekliyordun pardon bu satten sonra ne olaçak sence değişecek mi ya da sen mi anlatacaksın ona düşün sorumluluk ları.. burada senin ne yapman ve şu an da ne düşünüyorsun bun dan sonraki sürec çok önemli bence..
30 Yorumla
1 yılGüçlü kadın olacağım, kendi ayaklarımın üstünde duracağım diye diye kadınlar maskülenleşti, erkekler de tembelleşti iyice.
Rollerinizi değiştirin bence, tabi ki burada benim gibi cahillerden akıl almak yerine daha profosyonel bir yardım almalısınız.
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılAlırım de alışverişte yaparım de ben çalışıyorum ihtiyacım var kendimle ilgilenmeye de. Burada kuaför salonu açmadım de. Verme o kadar maaşını da verme. Ondan al. Bir kısım paranla destek ol ama en çok o harcasin. Bu şekilde yaranamazsın bak kendisi istediğini yapıyor sana böyle yapıyormuş. Paranı ona verip o biriktirmesin sen bankana koy biriktir. Kimseye tutumlu rolleri yapmana gerek yok harcadım tabii ki ihtiyacım var diyeceksin. Kendi param diyeceksin kocana verdiğin parayı minimum tut en cok kendi harcasin
22 Yorumla
Cevap sahibi1 yılSürekli kemerleri sıkalim diyorsun ben bir luxte bulunmuyorum de bir şey derse, git kıyafet mi alcaksin makyajmi al, de bunlar lux mu ne almak istiyorsanda al hiç çekinme laflarindan konussunlar oyle
Soran1 yılÖyle yapacağım zaten
Aile & Toplum konusunda 573 cevap paylaştı. O zman diyceksinki benim ihtiyaçlarına maaşım yetmiyo sana az vermek zorundayım geri kalanını da sen ver diyip işin içinden cikicaksin kabul etmiyorsa hiç verme biraz daha devam ederse bu adamla hiç başa cikamazssin
31 Yorumla
Soran1 yılÇıkamayıp götne tekme sonunda
1 yılHayat müşterektir, birlikte kol kanaat gerip birlikte adım atılması gerekiyor ayrıca senelik 30 bin spor salonuna ücret vermek çok pahalı bir rakam, bir erkek arkadaşım yıllık 4 bin lira vermişti. Eşin ile hayatın müşterek olduğunu, ücreti birlikte verilmesi gerektiğini ve annesinin bu duruma karışmaması, evlilik durumuna söz söylememesi gerektiğini bunu konuşmalısınız.
10 Yorumla
1 yılPara mevzusunun geçtiği bir evlilik çok çirkin olabilir ayrıca bu şikayetlerini bence dile getirmen gerekiyor bu kadar savruk harcama nereye kadar gider ilişkiyi kötüye goturur
22 Yorumla
Soran1 yılKonuştuk ama bencil işte
- 1 yıl
Bir ay sen söyle bu ay parayı başka şeye yatırdım kirayı sen öde diye
- Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı.
1 yılO sana çok harcama dediğinde sen de ona söyle. Anası konuştuğunda oğlundan laf vur. Oturup dertleneceğine karşılık ver kapat çenelerini. Biz buradan onları susturamayız kendini savunmak senin işin.
22 Yorumla
Soran1 yılMesela neler demem lazım çok küçük bir örnek ver
- 1 yıl
Onların lafını iade edeceksin örnek verecek bir şey yok aslında.
1 yılSen sacmalıyorsun. Kocan seni resmen kullanıyor. İyi uyumlu gelin olmak için cabalamak yerine hakkını koru. Kim ne derse desin sen maaşını oldugu gibi bnkaya at birikim yap. Ödemiyorsa kirayı gitsin içkisinden kesip kendi ödesin. Yok seni terslerse sende kendine harcamayı biliyorsun kendinden kısacaksın Bu zamandan sonra bir ay sen bir ay ben öderim. Geri kalan harcama senin yapman gereken bişey de ve geç. Sert ve kararlı ol
27 Yorumla
Soran1 yılBunu bu ay yapıcam
- 1 yıl
Uyumamışsın nedn
Soran1 yılAgladım çünkü
- 1 yıl
Kıyamam ya ge lrmisin konusalım
Soran1 yılYok şu an müsait değilim
- 1 yıl
Needen
- 1 yıl
Napıyorsun ki Şu an 😆
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılSana kemer sıktırıp kendisi lüks yaşıyorsa ilk kemer sıkalım dediğinde direk lüksüne ara ver birazda sen kemer sık desene 👍
24 Yorumla
Soran1 yılBenimki ihtiyaç diyor öyle bir laf kalabalığına gidiyor ki sorma yani başım ağrıyor yeter sus demek istiyorum
- 1 yıl
Yurtdışından gelen içki mi ihtiyaç?
Kesinlikle ev kirasını verme ve paranı borsaya yatır çünkü o adamdan ne koca nede baba olmaz.
Soran1 yılHiçbirşet olmaz en azından bana karşı
- 1 yıl
O zaman sende ona göre davran.
1 yılCocuk falan olmadan ve daha fazla uzatmadan ayrıl, düzelmeyecek o alışmış bilerek devam ediyor, kullanıyor
21 Yorumla
Soran1 yılBencede
Gizli Üye(30-35)1 yılBence ne olursa olsun evin tüm masrafı erkekte olmalı. Kasın eğer tutumluysa zaten parayı tutar ama erkek fazla para görünce sapıtır şaşırır boş yere harcama yapar. Onun maaşı giderlere kullanımları senin maaşın da yapılacak yatırıma vs. Diğer durumda böyle lüks harcamalar oluyor maalesef.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı. Bu nasil evlilik? Evli misiniz yoksa iş arkadaşı mı? Evlilik denilen şey ortak kesedir. Ev bütçesini iyi yönetende maaşlar toplanır, evin giderleri oradan karşılanır, kalanı ile ortak karar verilip ona göre davranılır. Kenarda kaç para varsa iki taraf da bilir.
10 Yorumla
1 yılKadınlar erkek sorunlarıyla karşılaşıyor... Asırlardır tüm maddi sıkıntı erkeklerin üstündeyken kimse çıkıpta "hep ben mi ödicem" demedi mesela, bazı sorumluluklar senin üzerinde olurken bazı sorumlulukları onun üzerinde olacak ve bu çok normal. Kirayı sen ödemelisin demiyorum ama tüm yükü erkeğe yıkmak istemekte saçma, aranızda konuşup bunu çözmeniz gerekiyor. Yıllardır kadınlar boş para harcarken erkeklerin sesi bu şekilde çıkmadı, ağlamaya lüzum yok.
07 Yorumla- 1 yıl
Çıksaydı sesiniz sizin sesiniz çıkmadı diye kadınlar neden sussun sizin hatanız nie bedeli kadınlar ödüyor
- 1 yıl
Niye evin tüm yükünü kadına yıkalım? Sizin gibi düşüncesiz olmanın anlamı yok.
- 1 yıl
Paylaşımda da belli zaten. Ortak yapalım istiyorum diyor. Ayrıca kendi evinizde kendi dağınıklığını da toparlayamayack olan kimse evlenmesin lütfen. Kimse kimsenin finansal ya da iş kölesi değil...
- 1 yıl
Öyle biri olmadığıma göre sıkıntı yok, paylaşımda da karşı tarafıda dinlemek lazım direkt soran haklı olmuş olmuyor. Ayrıca erkekler senelerdir yazılanları çekiyor zaten.
- 1 yıl
Çekmeseydiniz şimdi burada kadınlara ağlama diyeceğinize bu zamana kadar erkeklere çekme deseydiniz. Madem hakkınızı yiyoruz nie bunca zaman konuşmadınız asırlardır sustunuz da sizin gibi susmadık diye mi suçlu olduk?
- 1 yıl
Tamam buse ağlamaya devam et o zaman, bir keriz bulunca onla devam edersin. İşim gücüm yok sana laf mı anlatacam bi de.
- 1 yıl
Ben ağlamıyorum biz ağlamıyoruz diye siz şikayet ediyorsunuz. Ayrıca benm amacım keriz bulmak filan da değil. Tam tersi kendi değerini bilen ve hakkını yedirmeyen birisi.
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. dünya üstündeki evli ciftlerden sanırım yüzde 1inde bayan ev kirasını oduyordur cogu kira erkeklerce odeniyor. evin diğer masrafları ile totale vurdugumuzda muhtemelen dünya üstündeki evli ciftlerin cogunda erkek tarafı masrafın büyük kısmını ödüyordur. ama kadın psikolojisi garip
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 18,3b cevap paylaştı.
1 yılFark etmez. Evlilik, iki bireyin beraberce güzel bir gelecek inşa etmektir. Yani hem finansal hem manevi olarak eşlerin birbirine destek çıkması gerek. İki tarafta elbette çabası söz konusu olması gerek. Aşk ve sevgi olduğunda, kağıt parçasının lafı mı olur hiç.
00 Yorumla
1 yılSenin kalbin çok güzel fakat kalbimi verdiğin kişi yanlış , evet hayat ortaktır ama sen bunu öde ben bunu ödeyeceğim şeklinde değil çünkü 2maaş tek kasa olmalı herkes ihtiyacı olduğu kadarını almalı senin paran benim param olmamalı
10 Yorumla
1 yılNeden fark etsin ki, eğer eşin yemekleri yapıp, temizlik yapıyorsa o zaman kadın ve erkek arasındaki eşitlik sağlanır. Maddiyatın sorumluluğunu erkekler, ev işleri sorumluğunu da kadın alacak diye bir kural olmamalı.
10 Yorumla
1 yılsimdi millet kizacak belki ama evin gecimini erkek saglar. Kadinin parasi kadina aittir kadin en fazla mutfak alisverisi falan yapar. Evin kirasini kocan odesin sen parana sahip cik
25 Yorumla- 1 yıl
@Heecanimhee sen ben olacaksa neden evlendiniz
- 1 yıl
@mardinliiii4735 kadinin yazdigina bak. Kocasi kendi luksunden vazgecmiyormus. Ama kadina kemeri sıkalım diyormus. Sence burada sen ben yok mu?
- 1 yıl
Kadın haklı ona sözüm yok
Kirayı erkek öder fikri yanlış
Kadın çalışmıuorsa erkek evin geçimini sağlar ikisi çalışıyorsa sen ben olmaz demek istedim - 1 yıl
@mardinliiii4735 boyle koca varsa kadin odemek zorunda degil. Ha adam olur parasi ortada olur. Luksunu kenara koyar o zaman kadinda derki kesemiz ortak olsun. Ama boyle adamla evli kadinlar evin gecimine karismamali gelecekleri icin. Cunku ışık yok maalesef.
- 1 yıl
Zaten ondan koca olmaz
Koca dediğin kadına öncelik verir
Gizli Üye(36-45)1 yılBurada benden daha antifeminist üye zor bulunur. Gece izinsiz arkadaşlarla gezdim diye kocam beni tokatladı deseydin "hak etmişsin bir daha izinsiz bir program yapma" derdim... ama erkeğe maddi anlamda kadından bu kadar beklenti içinde olmak yakışmaz. Yol yakınken ayrılmanı tavsiye ederim. Erkek değil maalesef evlendiğin kişi..
08 Yorumla
Soran1 yılŞiddeti normalleştirme
Cevap sahibi1 yılDayak bazen hak edilebiliyor...
Ama bu şekilde sömürü asla hak edilmez
Soran1 yılYanlış düşünüyorsun
Cevap sahibi1 yılYok bence ön yargılı bakıyorsun ben şiddet iyidir demiyorum gerektiğinde kaçınmamak gerekir diyorum...
20 sene önce ben 13 yaşımdayım 22 yaşında bir ablam vardı hayatında çok pis çok tehlikeli şeyler oluyordu. Babamız da yoktu. Abim vardı 20 yaşında. O brmim ablamdır hayatına ve jaratkarına saygı göstermem lazım demedi. İnanmazsın benim (o dönem 13 yaşımdayım) ve de 16 yaşında küçük ablamın önünde bildiğin falakaya yatırdı.
2-3 defa oldu bu... sonrasında büyük ablamın hayatında her türlü yanlış şey kalmadı..
Ne sigara ne yasaklı madde kaldı... evden okula okuldan eve cici kız moduna girdi...
Derslerini düzeltti ve mezun oldu.
Ne yapsaydı şimdi abim "şiddet her türlü kötüdür" deyip kendi haline bıraksaydı iyi mi olacaktı?
Soran1 yılYapacak olanı şiddetle bastıramazsınız yapacak olan her türlü yapar bastırmayı değil doğruyu doğru yöntemlerle öğretmek gerektiğini düşünüyorum
Cevap sahibi1 yılAma aynı mantığa göre hiçbir suça ceza da vermeye gerek yok.
Mesela hırsıza doğruyu doğru yöntemlerle anlatalım hapse atmak doğru değil ceza ile bastıramazsınız
Bunun yerine katil veya tecavüzcüyü de koyabiliriz... sonuçta birini bir yere kilitlemek de bir nevi şiddet yani kaba güç kullanılarak mecbur bırakılıyor...
Abim de ablasını falakaya yatırıp ayaklarının altına oklavayla 40 defa vurmak yerine tuvalete kilitleyip 40 saat orada tutmuş olsa o da dayak depil ama hapis cezası. Öyle olsa kınamayacak veya yanlışlamayacak mıydınız?
Soran1 yılDaha mantıklı
Cevap sahibi1 yılDaha mantıklı derken?
Bu arada şiddet işe yaramaz yapan yine yapar klişesi de tam bir klişedir...
Sonuçta ablamın sigarasız kalmak yüzünden çektiği bir yoksunluk sıkıntısı vardı bu yüzden kaçamak yapmayı deniyor bazen de içiyordu evet ama yakalandığı zaman ayaklarının altına inen sopanın acısı daha fazla olduğu için gizli gizli anca günde 2-3 dal... önceden 1 paket hatta bezen 2 palet içerken mecbur azalttı ve sonra da mecburen bıraktı çünkü o riski alamaz oldu artık ve bıraktı...
Aynı şekilde o dayak yediği ilk gün falaka sonrası abim tüm o kötü alışkanlıklarını paylaştığı arkadaşlarını arattırıp "erkek kardeşim görüşmemize izin vermiyor" dedirtti...
İstese de 1 daha görüşemedi onlarla... o zaman da yaşamı mecburen değişti
- Aile & Toplum konusunda 598 cevap paylaştı.
1 yılYemeğini kıs , borca girin. Ev alın vs. Bi kendine gelsin.
50 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılYanı cozum yolu bulman gerek haklısın bu konudaa konus bencee
32 Yorumla
Soran1 yılEvde ruh gibiyim mutsuzum
Cevap sahibi1 yılHımm kafana takma keyfını bozma konus anlasırsın
1 yılArkadaş benim bildiğim her şey erkek oder.
Bitti
Kadin da çalışıyor sa isterse alınır
Kadının parasına dokunulmaz
Kadının parasına göz diken adama adam demem10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılEvlenirken pembe terlik giymeyin
Herseyi konuşun Ev yoksa kirayı bile konuşun Hersey maddiyat degil ama para olmadan ya da iki tarafta calısmadan ortak butce kurmadan yapılan evlilikler hep sorunlu oluyor
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
1 yılErkeğinde bişiler yapması gerek ya çok sevsem bnde çalışabilirim her şeyi öderim ona bile bakarım ama bunları yapmamak gerek eğer değerin olsun istiyorsan
10 Yorumla Kusura bakma hatalısın. Evlilik öncesi eşini hiç tanımamışssın ve ailesinide Bu konularıda hiç konuşmamıssınız Eşiniz size hükmetmiş Ailesi ile de içli dışlı Ailede kirayı ben ödesm ne olur eşim ödese ne olur hayat müşterektır buralarda fazla takılma iyi bir izsleyıcı ol
11 Yorumla
1 yılNormalde evin kirasını kimin ödediği fark etmez. Ancak sizin ilişkinizdeki sorun bu değil. Eşinle açıkça konuş. Eğer tavrı değişmezse seni kullandığı açık.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
1 yılKendi zevklerinden ödün vermediğinden size yükleniyor çok saçma bir tutum
12 Yorumla
Soran1 yılAynen öyle ben katkıda bulunmasam ne yapacak acaba
- 1 yıl
Bulunma bakalım ne yapacak
1 yılHayat müşterek tabii ki ama her şeyi bir tarafa yüklemek haksızlık olur.
Spor salonu, alkol, sigara gibi şeyler bireyseldir. Herkes çalışıyorsa kendi ihtiyaçlarını karşılamalı. Ortak giderleri de ortaklaşa ödemeliler.
03 Yorumla
Soran1 yılO zamanda ev arkadaşlığı gibi oluyor
- 1 yıl
Ne istiyorsun ablacım
Soran1 yılO erkek gibi davransın
Gizli Üye(36-45)1 yılkira ortak gideriniz. niye sen ödüyorsun. o taviz vermiyorsa sen de verme. önce kendisi sıksın kemerini. hm yoğurdum bitmesin hm ayranım ekşimesin
31 Yorumla
Soran1 yılBende öyle yapacağım bu ay bakalım
1 yılAfedersin de niye hep sen elini taşın altına sokuyorsun? Evlilik karşılıklı fedakarlık ister madem eğlence için gereken harcamayı ortak yapacaksınız. Bireysel değil.
11 Yorumla
Soran1 yılHep de taşın altına koymuyorsun der pek nankör
1 yılkredi cektir bir mülk al senin gelirin masraflari karsiliyorsa o gelirini krediye ödesin harcama yapamaz
10 YorumlaEğer evin diğer maslaflarinin hepsini karşı taraf oduyorsa sorun olmaz ama bence erkek ev kirasını ödemeli
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılO evliliğin hamallığını sen çekiyorsun birikim yaptığna inaniyor musun gerçekten
13 Yorumla
Soran1 yılBence biriktiremiyor biriktirse de alacağı şeyler üzerinde ben hak sahibi olmuyorum öyle akıllı yani
Cevap sahibi1 yılBundan sonra evin geçimi sen de birikimi ben yapacağım de.
Soran1 yılDiyicem
ablacım talihsiz bi seçim olmuş senin için üzgünüm çok bencil bi aileye denk gelmişsin maalesef
20 Yorumla
1 yılSeninle değil paranla evlenmiş seni mutlu edemeyen birisine fedakarlık yapma bence
20 Yorumla
1 yılHatun bu saçma sapan lakırtıları bize söylemeyeceksin kocan olacak soysuza ve kayınvaline söyleyeceksin bize değil onlara söyleyemediğin şeyi bize anlatma
04 Yorumla
Soran1 yılSöyledim anlaşamadık
- 1 yıl
Sen kadınsın çalışmak zorunda değilsin Evin rızkını temin etmek eşin olacak angutun görevidir Senin görevin değildir hiçbir harcamaya dahil olmak zorunda değilsin dediğim gibi çalışmak zorunda değilsin kirayı ödeme bırak ödesin
- 1 yıl
1 yılPara artırmak istiyorsa alkole para vermeyi bırakacak spor yapabilir ama sonuçta sende insansın arada sanada bir etkinlik yapması gerekir ev iş sürekli seni darlar
02 Yorumla
Soran1 yılAynen yüzüm asık gezince de bıktım bu hareketlerinden bilmem ne
- 1 yıl
Bu konuyu kendisiyle konuşarak çözersin başta nasıl alışırsa öyle gider sürekli
Spor salonuna gitsin ama içki ne alaka? Evin kirasını erkek verir faturalarını yatırır hatta ev alışverişini erkek yapar kadın arada ihtiyaca göre malzeme süslemesi yapar
02 Yorumla
Soran1 yılBizde tam tersi
Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Etmemeli gerçi bu aranızdaki ilişkiye bağlı çoğu kafdna ters gelebilir
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı. Yeni evli olunca bir sürü borç olur harç olur dikkatli olması gerekir bence uyar kendisini
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 989 cevap paylaştı.
1 yılSpora gidiyor sonra sıkalım diyor ne değişik adam bu bide kirayı sana yıkmış saçma bence
10 Yorumla
1 yılAllah yardımcın olsun valla işin zor. Alıştırmışsın sen
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 611 cevap paylaştı. Bosanip kemeri sık sen annesinin egitemediginin bakıcisı olmussun.
10 YorumlaSirf bu tarz seylerin hesabini vermemek icin evlenmiyorum
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılKadınların evlenmek için malları tercih ettiğine bşr kez daha şahit olduk 😄
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 502 cevap paylaştı. Baya profesyonel ev arkadaşlığı bu. Evlilikte para ortak olmalı. Harcamalar da...
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılPara yiyen erkek evlerden ırak olsun ya. Hayat müşterek, bazen sen ödersin kirayı bazen o ama adam resmen senin paranı yiyor
20 YorumlaResmen kullanıyor seni anlatmana bakılırsa biriktirdiği para nerdeymiş sorsana altına yatıralım felan de bakalım ne diyecek
010 Yorumla
Soran1 yılYatırıyor zaten görüyorum ama araba alacak ama babasının üzerine:)
Soran1 yılYok ben hak iddia etmeyim diye
Soran1 yılYa be alaka resmi olarak eşim
Soran1 yılYok
Gizli Üye(36-45)1 yılHaklısın sanırım. Sen kaç o kaç kazanıyor? Senin paran benim parama dönüşürse hayır gelmez ama o bencillik ederse tepki sizde kalınmaz tabi. maalesef evlenirken mantık devre dısı kalıyor belki kendini gösterdi ama sen görmek istemedin
03 Yorumla
Soran1 yılBenim gözümde adam olmaktan çıktı hakaret ediyorum işler iyice sarpa sardı o da hiç istemiyim demiyo sağolsun en ufak tartışma da evden çıkıp gidiyor
Cevap sahibi1 yılOho baya ileri gittiniz desene. Böyle gitmez ki. Kira dısında giderleri napıyosunuz
Soran1 yılO hallediyor
- Aile & Toplum konusunda 8,8b cevap paylaştı.
1 yılNeden evlenmiş o zaman. Eşinin sırtından bedava yaşamak için mi? Başka şeyler de söylerdim ama sen anladın onu...
04 Yorumla
Soran1 yılAynen öyle
- 1 yıl
Böyle bir "evlilik" ancak tek taraflı çıkar ilişkisi oluyor. Bazı "erkekler" için de bedava seks oluyor maalesef.
Soran1 yılAynen öyle o son tabir tam nokta atış
- 1 yıl
Üzülerek yazdım çünkü kadına değer verilmiyor bu coğrafyada
Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. para göndermek derken? kimseye hiçbir şeyi öğretemezsin evlendiysen kabul edeceksin değiştirmeye çalışmayacaksın..
03 Yorumla
Soran1 yılHesabına para göndermek
- 1 yıl
yahuu ortak hesap açın parayı oraya koy.. ev kirasını niye sen ödüyorsun.. 4 hesabınız olsun.. 2 ortak birer tane de bireysel... ortak hesaplardan birine maaşlarınızın %50 sini yatırın. burdan eve ait tüm giderleri karşılayın. sonra %25 ini diğer ortak hesaba atın o da tatildir birikimdir onun hesabı olsun bu altın doviz hesabı olsun ki enflasyona ezilmesin. sonra kalan %25 lerde kendi özel hesaplarınızda kalsın onda da spor salonudur özel zevklerinizdir onu yapın.. daha nee
Soran1 yılTeklif edeceğim bunu çok mantıklı
1 yılSeninki evlilikten ziyade hapishane olmuş… yani evli olmak adına bu kadar ödün vermeye gerek var mı?
14 Yorumla
Soran1 yılEvlilik bu kadar çilekeş olamaz ya olmamalı
- 1 yıl
Hem annesi senle yaşıyor hem kirayı sen veriyorsun… E sen evin erkeği olmuşsun…
- 1 yıl
Kullanıyor seni, boşanmış kadın olmak bundan yeğdir
Soran1 yılAnnesigil geçici olarak geldi misafirler yani
1 yılSen keriz misin kardeşim ya. O kaynananin da oğlunun da mk
14 Yorumla
Soran1 yılİçimden fena sövüyorum
- 1 yıl
Boşansana
- 1 yıl
Bunlar seni kanser eder. Yalnız olmak böyle ömür törpüsü kaynana ve böyle bencil kocadan iyidir. Ya kendine bir cekiduzen ver anneni de sustur ya da ben senin anneni görmek istemiyorum de olmuyorsa bosan yapacak bisey yok
Soran1 yılEvet olmazsa sonu bu
- Aile & Toplum konusunda 609 cevap paylaştı.
1 yılBir ay sen bir ay o ödesin, hayat müşterek gülüm tek taraflı hiç bir şey olmuyor 🥲
111 Yorumla
Soran1 yılYa öyle tabii zorlamaz aslında ne kadar verdiğime ama ay sonu gelince ödeyemiyor taksitleri
- 1 yıl
Maddiyat yönetimine el atman lazım 🙈
Soran1 yılAynen
Soran1 yıl@cfusun valla ödüyor aslında ama sanki benim böyle yapmam işine geliyor bende çok para verince geriliyorum hayat müşterek diye bana vicdan yaptırıyor kullanılıyor gibi hissediyorum
- 1 yıl
aynen oyle kullaniyor maddi olarak arkasindan baska seylerde vckacak ilerde kac yillik evlisin bilmiyorum. ama niyeti iyi degil konuyu konus cozmezse ki geneldi bu tipler hep. kendini dusunur narsist olduklari icin dediklerimi uygula cehennemde tek basima kalmak gibi yasadim srn yasama
Soran1 yıl@cfusun aynen öyle canım ayrılma düşüncesi yok kafamda ama tamamen sorumsuz olması ile alakalı bir durum bence
Soran1 yıl@cfusun aynen öyle zaten araba alacak diyorki babamın üzerine olacak sana güvenmiyorum
- Devamını Gör (90)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer