Flörtüm evine gittikten sonra beni eve bırakmadı kim haksız?

Ben öğretmenim eski çalıştığım yerde o da öğretmendi yıllar sonra kendisine ulaştım bir şey sormak için ve flört başladı. Motorcu kendisi ve arabası var. Her neyse motorla gezdik sonra evine davet etti. 1 saat oturduk sohbet ettik bahçesinde. Daha sonra eve gitmek istedim. Ki çağırırken gel ben seni bırakırım demişti. Bana dediği laf motoru kitledim ya şimdi açmıyım park yeride bulamam (araba için) tam şu aşağıda dolmuş var dedi. Üstümde parada yoktu. Kartımda vardı. Her neyse. Taa otobüs durağına kadar yürüdüm ve motorla 5 dakikalık yolu 45 dakikada geldim. Dünden beri arıyor soğuk cevaplar veriyorum. Soğudum ayrıca evi de çok pisti bilmiyorum kendisi uzman bir matematik öğretmeni ama pis

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar her şey seks değil saçmalamayın ya
Flörtüm evine gittikten sonra beni eve bırakmadı kim haksız?
Cevapla