Kayınvalideye bakan tek kişi ben kaldım, eltimin kaçması sizce ne kadar adil?

Sonuna kadar okuyanlara ve yorum yapacak olanlara tesekkur ederim, kaynanam dustu kolunu kirdi ve kasık kemigi catlak, yurumesi oldukca zor, kolunda civiler filan var 8 gun oldu hastaneden cikali 5 hafa daha kolunda o cisimler kalacak sonra cikartilcak sonra belkii fizik tedavisi olacak onu bilmiyorum, 20 gun ben 20 gun eltim bakar diye dusundum eltimde bakacakti dun ogreniyoruz ki eltim ben bakamam ben anneme bile bakmadim demis, evdeki kizi da yengem yoruldu degismesi gerek ama ben 5 gun bakabilirim demis, kaynanam bunlari ogrenince ben az daha iyilesince iyi olurum giderim o bana hem ne yapivercek dedi kizdi, bizede kirildi gibi 2 3 gun once mesela vucut temizligi yapip dus aldirdim yeme icme guzel uzerime dusen ne ise yapiyorum ama 1 kisinin uzerine. gelmeleri dogru değil bu beni ofkelendiriyo, esim annesini kirmamak adina aksam yorum yapmadi mutfaga cikti bende arkasindan gelip konusmak istemedim sinirli oldugum icin kivilcimlaniriz bir kavga cikabilir istemeden diye simdi kahvaltisini hazirlarken konusabiliriz diye umut ediyorum, bende yoruldum daha da yorulacagim dusunceleriniz nedir durumun hakkinda

Kayınvalideye bakan tek kişi ben kaldım, eltimin kaçması sizce ne kadar adil?
Cevapla