BEN KAFAYI YİYCEM NE YAPACAM AKIL VERİN ANLAMAYAMIYORUM AĞLIYORUM şu an?

Merhaba yaklaşık 3 aydır evliyiz aynı hastanede çalışıyoruz. 12 bin TL maaş alıyorum hemşireyim. Eşim son 1 haftadır eskisi gibi değil bi yanlışını (ihanet ) gibi olduğunu düşünmüyorum. Düğünde bile 30 gr altın istedim herşeyi ortak yaptım gelinlik kuaför kendim ödedim. Borca bile sokmadım balayına 5 yıldızlı otele gidecez hattaTelefonunu felan saklamıyor. Ama bana kaba davranmaya başladı. Durup dururken bir anda sinirlenip bağırmaya başlıyor ve 1 haftadıe ara ara içeride yatıyor az önce kavga ettik eve gelmeyeceğim yarın gece gezecem dedi 2 3 seferdir beni bununla tehdit ediyor üzüldüm ağladım sen gif orada ağla dedi odana geç diye bağırdı. Tekrar yanına gittim yanında yatacam diye odaya git diye bağırdı kalktı üstüme yürüyecek gibiydi bende odaya geldim kapıyı kitledim normalde böyle birisi asla değildi. Ailelerde de bi sorun yok borcumuz de yok öyle hiç

BEN KAFAYI YİYCEM NE YAPACAM AKIL VERİN ANLAMAYAMIYORUM AĞLIYORUM şu an?
Cevapla