Selam arkadaslar bana yardimci olur musunuz bu durumla nasil daha cok basa cikabilirim?

1 senedir evliyim esimle cok sükür mutluyuz.. ah bu aileler varya görümcem.. resmen ruh hastasi.. bizden üc yas büyük ayni sene evlendik Şu an kendisi hamile ama hep esime be hamileyim sen bunu yapmalisin sunu yapmalisn ilk zamanlarda diyordu.. kayinvalidem tabiki prensesini destekliylrdu.. zaten hamile kalmadan önce baya ugrasiyordu benimle.. mesela esim degee veriyor bana cildiryordu laf cakiyordu bana veya kendi kocasiyla kavga ediyordu cünkü kiyasliyordu bir kac kere evi bile terk etmisti.. esimle tatile gittik onlarin imkanlari cok yoktu ona ragmen ayildi bayildi kocasini zorla tatile götürdü sana cogumu göstermem vs.. esimde yeter dedi sen hem karima kötü davraniyorsun bide benimle böyöe emir verici cümlelere konusamazsin kendine gel dedi. Zaten ondan sonra ipler tamamen koptu.. bide esim IT uzmani.. zaten onu bile cekmiyor.. kocasina diyor ki sen niye güzel aylik almiyorsun vs.. tabi bu bizi ilgilendirmiyor ama cok yordu.. artik konusmamya basladik sindi dogum yaklasiyor görümcemin.. esimin dayisi aradi senin yigenin olacak neden ablanöa konusmiyorsun cok üzülyor.. esim birsey demdi zaten dese ablasini gömer cünkü yaptiklari gercekten akila mantiga uymiyor.. 2 hafta sonra doguracak esom artik sevinemiyor.. kayinvalidemde bizimle asla konusmiyor cünkü prensesinin dedigi hic birsey yapmiyoruz.. ne yapmaliyiz esimde diyor böyle kafam rahat isimde daha basariliyim diyor.. ama tabiki millet soruyor esimde aciklama yapmak iszemiyor.. siz ne yapardiniz

Selam arkadaslar bana yardimci olur musunuz bu durumla nasil daha cok basa cikabilirim?
Cevapla