Sizce ben mi çok alınganım yardımcı olur musunuz?

4 senedir çıktığım bir sevgilim var. Birkaç gün sonra askere gidecek. Askerden sonra da annesinin doğum günü var. Gitmeden annesine çiçek alayım dedim evine çiçek yolladım. Sadece wp den teşekkür etmiş. Arayıp rahatsız etmek istememiş ama ben aramasını isterdim buna biraz kırıldım. Bir de çarşamba günü kutlama yapıcaklarmış beni çağırmadı. Çiçeği gönderdiğimde benide çağırabilirdi ama sadece sevgilime çarşamba eve geç kalma dedi. Sizce aramaması ve beni de kutlamaya dahil etmemesi ayıp değil mi :/ Teyzesine bile doğum gününde hediye almıştım. Onlar benim annemin doğum gününü vs kutlamadı. Biraz soğudum ve üzüldüm. Fikir verir misiniz şimdiden teşekkür ederim :(
Sizce ben mi çok alınganım yardımcı olur musunuz?
Cevapla