Lütfen açıklamayı okuyup bana yardımcı olur musunuz güzel düşüncelerinize ihtiyacım var …?

Lanet olsun ki hala seviyorum. Dün yine ınstagramımda hikayelerimi açmış iş hesabımın hemde takipleşmediğimiz halde. 4 ay olacak ayrılalı. İş hesabımdan takipleşmiyoruz. diğer kişisel hesabımdan takipleşiyoruz. Bu iş hesabımı takip etmediği halde arada açıp storyleri izliyor. Amaç ne? Niye böyle yapıyor göreceğimi bilmiyor mu? Ben pişman olmasını istiyorum. Kendim anaokulu öğretmeniyim. O doktor. Gelmiş tek kelime etmeyen adam iş hesabımın storylerine bakıyor niye? Kişisel hesabımında storylerine açıp bakıyor ama iş hesabımı takip etmiyor. Ona rağmen açıp bakıyor. Göreceğimin farkında mı değil? Yoksa görürse görsün aman umurumda değil diyip o kadar mı takmıyor? Ne düşünmeliyim?
Lütfen açıklamayı okuyup bana yardımcı olur musunuz güzel düşüncelerinize ihtiyacım var …?
Cevapla