Lütfen bana bir akıl verin açıklamayı okuyup?

Erkek arkadaşım fivem oynuyor. Beni oyuna sokmuyor erkek olduğu için. Kendi ekibinde de kadın var. Ve ben bundan rahatsız oluyorum. Yanında kadın istemiyorum dedim. Hiç bir şekilde muhattap olmayacaksın diyorum ama bana oyun içi selam selam napıyım ses vermiyim mi diyor. Bende o zaman at ekipten diyorum ayıp olur diyor. Her gün kavga ediyoruz kadın kız muhabbetinden. Evet bir şey yapmıyor baş başa takılmıyolar kendi ekibiyle takılıyorlar bir arada ama discordda veya oyunda kadını görünce sinirlerim oynuyor ve bu yüzden kavga ediyoruz. Beni oyuna sokmuyorsun diyorum erkekler yavşar ama kızlar bana yavşamaz diyor aynı şey değil diyor. Kim haklı sizce? Bir de kadına özelden discorddan üzerinden veya oyunda erkek arkadaşımın yanında olmandan rahatsızım diye mesaj attım , erkek arkadaşıma hemen yetiştirmiş ve oda bana kızdı. Sabah artık yeter ya her gun aynı sohbet diyip bitirelim dedi. Napmalıyım? Empati yapamıyor.

Lütfen bana bir akıl verin açıklamayı okuyup?
Cevapla