AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
73Cevap
annesi we oğlu sana kurban olsun
pes ettiğin olmuyor mu
Çok oldu. Ama arkan ve yanın boş olunca ufak bir ağlama ve sınır krizi bir süre idare ediyor
ağlamasan da çatlayacan..
direk ilk hafta boşarım bu ne böyle
Ben de ilk aydan boşayacaktım da ailem izin vermiyor
ailen de neymiş elimin tersiyle bozarım
öldüreceklerini bilsem boşarım
Öldürmezler. Artık dilsin diye evden çıkarmayıp 2 sene bekletip apar topar hop 2. Evlilik
nerelisin
Yozgay
yozgat aileleri bu kadar katı kuralları var mı ailen bu işkenceyi neden görmüyor izin vermiyor boşanmana
Çünkü inanmıyorlar bana. Biz 4 kardeşiz. Dördumüzde inanmak istiyoruz. Ama ailem izin vermiyor. Yani inanmak istemiyorlar
kanıtlamaya çalıştın mı hiç
Bir önceki cevapta kelime hatası var. Su şeklde olacaktı "4 kardeşin dördüde boşanmak istiyor "
Ay benim ailem canım değiller herşeyin farkında. Ama boşanmasın diye inanmamış gibi yapıyorlar
diğerleri neden hadi sen çekilecek hayat değil
Hepsi görücü usulü evli. Ve sen yozgatta gelin olmayı bilmiyorsun. Kapıda ki köpek senden değerlidir. Sen damat tarafı için elsin. Ölürsen öl. Yenisini alırlar. Oğullarına bir şey olmasın. Yemin ederim bu şekilde kardeşlerimin hepsi hizmetçi gibi. A birde kuluçka makinası.
böyle hayat çekilmezki et parçası gibi değersiz
çocuk var mı
Hepsinin var bir bende yok
sen onlardan şanslısın
Hayat mı yaşıyoruz sanki boş yaşayıp boşuna ölmek
sakın doğurma
bu şekil hayat olmaz olsun
Baskılara ne kadar dayanabilirsem. 6 sene dayandık ama
sizler eş değil kölesiniz mantığı
yaş doğruysa 21 yaşında evlenmişsin
Evet 21 yaşımda
Evet mantık bu şekilde
çalışıyormusun yoksa evden çıkarmıyor mu
Yalan söyleyemem seslenmez çalışmak istesem ki çalıştımda ama baktım benim çalıştığımda gidiyor bana yok dedim kendi çalışsın yesin çıktım işten
şunun için sordum para biriktirip ailene sığıntı olmadan boşanıp başka memlekette yaşaman için
Ben milyoner olsam fayda etmez. Para boş. Artık annemin babamın olmasını bekliyorum yemin ederim. Sen ne biçim evlatsik diyebilirsin ama durum bu. Benim bu b0ktan hayattan çıkabilmem için onların olması gerek.
haklısın hiçte öyle bir şey diyemem
istersen ekle istediğin zaman konuşabiliriz
Konuşmak fayda sağlamıyor gördüm bunu. Ben buna ne yapsam düzelir. Bir erkek olarak cevaplar misin
bu insan kaç yasında
37 yaşında
koca adam ondan daha bir bookk olmaz yemek yapmam yanına yatmam elbiselerini yıkamam
Büyü yaptırsam nolur ki bu dünyam yanmış zaten ötekisi de yansın
dene belki düzelir
Dur bi bakayım sağa sola hakikaten haa
bu işi bir şekilde çözmen gerek
Boşanmaktan başka bir çözümü görünmüyor ama ailesinin sözünden çıkmıyor anlaşılan yanlız kafamı karıştıran ne iş yapıyor eşin?
Bir yuvayı yıkmak kolay değildir ama buna yuva denileceğini sanmıyorum boşan kurtul istemediğin , değer görmediğin, mutlu olmadığın yerde işin olmasın insan yedisinde neyse yetmişinde odur düzelmez kendini yıpratmaya da değmez bence bırak zorlama.
Ailen büyük ihtimalle seni istemez ne yap ne et para biriktir düzen kuracak kadar sonra bozan işe gir
Bir defa boşanmak istedim ama kati suretle karşılar.
Ama sana saygısı olmayan bı herifle ömür geçmez ki gerekirse tüm herkes sana düşman olsun ama boşan bence
Düşmanlıkla bitmez ailem baya geri kafalı
Naparlar yani
Bak şimdi diyelim ki boşandım. Öldürmezler. Dilsin diye evde çıkarmazlar 2 seneye hop başkasına
Ailene git demiyorum ki kendi hayatını kur özgür yaşa reşitsin zaten zorla eve sokamazlar sabaha karşı evden kaç kimsenin ruhu duymadan ben çoktan bosanmistim yerinde olsam
Cesaret gerekiyor. Bende o yok galiba. Çok istedim ama yapamadım
En başından kafa tutcaktin o zaman sonuçta zorla evlendiremezlerdi şikayet ederdin
Askim benim evlilik işi başlı başına sıkıntı zaten çok kafa tuttum ama olmadı. Başka meselelerde var
Neymiş
hayatının ve canının değerini bil. Sevmediğin bir adamla hayatını geçirmektense boşan çok daha iyi. Hatanın neresinden dönsen kârdır.
Bence asıl ruh hastası olan sensin böyle bir eşi hala tahamul ettiğin için
Tahammül ettiğimi nerden çıkardın? Hergun kavga kıyamet. Ama isi resmiyete dökemiyorum.
Ayrıl bence boş yere uğraşma
Derdimi şöyle güzel anlatamıyorum
Senin adına üzüldüm...
Allahnkurtarsin ama once sen kurtulmaya calis
İstek attım bişeyler konuşabilirmiyiz bu konu hakkında izniniz olursa
Valla yakın olsak gönlünü ben sevmek isterdim @AyInanıyorum
Ablacığım ayrılmak için neyi bekliyorsun ayrıl kurtul o adamdan ya
Niye düzeltmeye çalışıyorsun onu anlamıyorum? Çocukta yok kendinle zorun mu var ayrıl gitsin
Böyle evlilik geçmez ki okurken sıkıldım önerim olacak da ms kapalı
Allah sabır versin
Amin
Düzelmesi çok zor hatta imkansiz
Bebek olmama durumu sizinle mı alakalı
Yqni buradan sonuç cikmaz ya da çare
Boşan başka yapacak bir şey yok
Yahu direk boşansana?
Ayrılmak istemiyorsan bile bi süre terket evi
Bu kadar durduğun hata...
Ayrıl sende sen hizmet imisin onun yanında
Sen kendin tek başına yasayabilir misin?
maaş kartını sen al. harçamaları sen yap yani.
6 senedir aklın nerdeydi ya
Tutarsız bir hikaye olmuş
Bosan
Keşke söylediğin gibi kolay olsa
Kafa yersin ams yakında kendine saygın yok mu
Saygı mı kaldı kardeşim. Ben kafayı yememek için çabalıyorum.
Geçmiş olsun gerçekten kolay değil ama yanlış anlama çocuk yok ya
Amaan hayatım kaymış zaten fazla takılmam ben öyle şeylere
Valla öyle insan önce kendini dusunmeli
Türkiye'de maalesef böyle şeyler oluyor istemediği biriyle evlendirmek ne demek sanki eve eşya alıyorlar karşı tarafta gurursuz
Çok acı biliyo musun gençliğin ellerinde heba oluyor ama sen sadece izliyorsun
Muhtamelen senin güzelliğine bakıp ne düşündüğünü onemsemedi
Ailem önemsemedi ilk basta zaten geriside önemli değil benim için inanki
Gençliğini başka şekilde heba etmiş biri olarak bira cesaretli olman lazım
Biliyorum zor sadece sorun para değil yorumlardan okudum ailende rahat bırakmaz dogulusun belliki
Ya kendine bir yol çizeceksin melek varsa çalışacaksın kendi hayatını kuracaksın ve bu hayatı ailene kabul ettireceksin
Veya bir prens çıkacak her şeyden alacak bütün dertlerden
O da hayal biraz
Az kaldı bazı şeyler var aklımda
Ay ben evlenip bir b0k yemişim sence ikinciye yer miyim?
Acele etme ikinci için iyice tanı
Dertlesmek isterim yazayım mi
Ekledim dertlesmek isterim
Teşekkür ederim. Dertlesmek bi b0ka yaramıyor. Sadece anlattığımla kalıyorum
Haklısın doğru belki farklı bir bakışı görürüz diye sen bilirsin tabi ama acele karar verme
Yağmurdan kaçarken doluya tutulma (ikincisi için)
Ne var aklında
Neyse
Hakim bey. Beşir Hozan
Şarkı sana gelsin
Yapacak bir şey yok fikir verebiliriz
Ne var aklında merak ettim
Troll
Boşanarak
abla yaşınız genç ayrılın bence
Ayrılmak istiyorum bitti
gözlerini kapa
Asla düzelmez boşan
Tek çare boşanmak
Düzelmez
Ayrıl gitsin
Bosan net yaa
Boşan bee
Bi sekilde devam et artik napacan
Çekilmez şutla gitsin
Ne iş yapıyor eşin
Galiba bence de beceriksizsin
Ezik misin. boşan
Tutarli gelmedin
Ayrılmalısın
Sen çok kismetsizsin