Sormus bir arakadas aldatmanin sebebi ne diye sizce benim yasadigim ne?

Seneler suren iliskim vardi ve bir gun hic tanimadigim bir erkekle opustum sevistim daha ileri gitmedim bir saatlik bir durumdu sonra ne gordum ne duydum ama bu vicdanla yasayamayacagim icin ayrilmak istedim tutturdum ayrilacagim diye hayatimdaki insana. halbuki cok seviyordum onu deli gibi seneler oldu hala aklimda ama o evlendi cocugu var. sadece vicdanimdan dolayi ayrildim. velki o da aldatmisti haberim yoktu bilmiyorum. bu kadar durust olmak iyi mi bilmiyorum ama o donemde depresan kullanyrdum hic kendimde degildim neden yaotim onu bile bilmiyorum ama biraz sogumustum ondan kendi hayatim cok kotu gidiyordu o destek olamyrdu pek belki ondan bilmiyorum hala daha..
Sormus bir arakadas aldatmanin sebebi ne diye sizce benim yasadigim ne?
Cevapla